یوتیوبری که بیشترین دنبال کننده را دارد چه محتوایی تولید می کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرنلاین، جیمی دونالدسون، یوتیوبر معروف به مستربیست، محبوبیت زیادی دارد اما هرگز رتبه ی اول بیشترین مشترکین کانال در یوتیوب را نداشته است. T-Series، بزرگترین برند موسیقی و استودیو فیلم هند، درحال حاضر با 263 میلیون مشترک یوتیوب، رتبه ی اول را دارد، اما مستربیست با 252 میلیون مشترک، به سرعت در حال نزدیک شدن است.

براساس گزارش مجله ایندکس ایران، T-Series که موقعیت خود را تهدیدشده می بیند، ویدیویی منتشر کرد و بینندگان را به مشترک شدن در کانال فراخواند. در ابتدای ویدیو جمله ی منتسب به گلشن کومار، بنیانگذار T-Series (که در سال 1997 درگذشت)، دیده می شود: «من می خواهم هند و مردمم را در راس پلتفرم بین المللی قرار دهم.»

یوتیوبری که بیشترین دنبال کننده را دارد چه محتوایی تولید می کند؟

ویدیو T-Series مستقیماً به مستربیست اشاره نکرده، اما این ویدیو بین موزیک ویدیوها و تریلرهای فیلم که معمولاً این کانال پست می کند عجیب است.

مستربیست ماه گذشته هفت میلیون و سال گذشته 105 میلیون مشترک کسب کرده. در مقابل T-Series ماه گذشته دو میلیون و سال گذشته 23 میلیون مشترک کسب کرده و این اعداد تفاوت رشد کانال ها را به وضوح نشان می دهند.

مستربیست قرار است میزبانی Beast Games، یک مراسم بازی با بودجه ی پنج میلیون دلاری را انجام دهد. احتمالاً رشد مخاطبان مستربیست به لطف این برنامه بیشتر از قبل خواهد شد.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یوتیوبری که بیشترین دنبال کننده را دارد چه محتوایی تولید می کند؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یوتیوبری که بیشترین دنبال کننده را دارد چه محتوایی تولید می کند؟"، کلیک کنید.