کشف بیش از یک تن و 600 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای جنوب شرقی کشور

فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از یک تن و 600 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای این استان خبر داد.

به گزارش ایندکس ایران، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: ماموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

سردار گودرزی در ادامه افزود: قاچاقچیان مواد مخدر با مشاهده ماموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی کشور گفت: مرزبانان در این عملیات موفق شدند ضمن مهار 28 راس دواب و هلاکت یک قاچاقچی، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک تیغه خشاب، به همراه مهمات مربوطه، مقادیری مواد منفجره، یک عدد بیسیم دستی، یک تن و 590 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 30 کیلوگرم حشیش که در مجموع یک تن و 620 کیلوگرم مواد مخدر را شامل می شود، کشف کنند.

بنابر اعلام سایت پلیس، وی تاکید کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها را نخواهد داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

پایان خبر ایندکس ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف بیش از یک تن و 600 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای جنوب شرقی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف بیش از یک تن و 600 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای جنوب شرقی کشور"، کلیک کنید.