نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد

نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد

آب و مواد غذایی مورد نیاز سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان توسط یک فروند هواپیمای سی-130 نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید لشگری به این استان ارسال شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ایندکس ایران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان جعفری، فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، گفت: یک فروند هواپیمای ترابری سی-130 متعلق به پایگاه هوایی شهید لشکری، شامل شش هزار بسته آب معدنی، پنج تن مواد غذایی و پنج هزار نان بسته بندی شده به منظور کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان به این منطقه اعزام شد.

پیش از این نیز پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی نیروی زمینی به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل زده استان های درگیر سیلاب در منطقه جنوب شرق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد"، کلیک کنید.