مخبردزفولی: گفتمان سازی در حوزه های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد

در دیدار رییس فرهنگستان علوم با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد؛

مخبردزفولی: گفتمان سازی در حوزه های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد

رییس فرهنگستان علوم ضمن دیدار و گو با وزیر آموزش و پرورش گفت: گفتمان سازی در حوزه های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس مدنظر باشد تا جهت گیری علمی متناسب در کشور ایجاد شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ایندکس ایران، محمدرضا مخبردزفولی، رییس فرهنگستان علوم ظهر شنبه با رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش در فرهنگستان علوم دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در راستای همکاری و تعامل فرهنگستان علوم با وزارت آموزش و پرورش برای تقویت جریان علم کشور در حوزه های مختلف صورت گرفت.

رییس فرهنگستان علوم از اهتمام وزیر آموزش و پرورش به اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قدردانی و با تاکید بر اهمیت تهیه نقشه راه سند تحول، از ارایه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب استقبال کرد.

مخبر دزفولی، رییس فرهنگستان علوم از آمادگی فرهنگستان علوم برای همکاری با آموزش و پرورش در موضوعات مختلف علمی خبر داد و گفت: گفتمان سازی در حوزه های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس مدنظر باشد تا جهت گیری علمی متناسب در کشور ایجاد شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخبردزفولی: گفتمان سازی در حوزه های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخبردزفولی: گفتمان سازی در حوزه های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد"، کلیک کنید.