محمود کامل شکیب – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

استان: خراسان رضوی

حوزه انتخابیه: مشهد و کلات

شعار انتخاباتی: رای تو سعی من آینده این وطن


پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری ایندکس ایران با عنوان «با ایندکس ایران انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

محمود کامل شکیب یکی از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که در زیر رزومه کوتاهی از ایشان و پاسخ هایشان به سوالات ایندکس ایران در دو بخش کشوری و استانی را می خوانید:

رزومه:

محمود کامل شکیب کارشناس ارشد روانشناسی دارای مدرک دکتری D B Aروانشناسی عضو سازمان نظام روانشناسی کشور متخصص خانواده نایب رییس موسسه حقوقی

سوالات کشوری:

* مهم ترین آسیب کارکردی مجلس شورای اسلامی از نگاه شما چیست؟

وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت بر قانون تصویب شده و هدف رضای خداوند باشد و وابسته به هیچ جناحی نباشد

*مجلس برای تقویت نقش نظارتی و تقنینی خود باید دست به چه اقداماتی بزند؟

توسط نظارت مجلس اعمال نماینده تحت کنترل باشد

* نمایندگان چرا نباید اسیر تجمل گرایی شوند و برای پرهیز از این آسیب چه اقداماتی ضرورت دارد؟

نماینده آینه مردم است

*همکاری و همراهی میان مجلس و سایر قوا و دستگاه ها چه تاثیری می تواند بر پیشرفت کشور داشته باشد؟ به نظر شما مهم ترین تجلی گاه این همراهی و همکاری چیست؟

این همراهی همانند همراهی کردن اجزای یک ساعت است که هرچه این همراهی بیشتر و بهتر باشد خروجی آن دقیق تر خواهد بود

*مسیولیت پذیری در قبال مردم موضوعی است که نمایندگان باید همواره به آن توجه داشته باشند، اگر نمایندگان از این مهم غافل شوند، چه پیامدهای منفی ایجاد خواهد شد؟

خیانت کرده

*مردمی بودن یکی از خصیصه های مهم هر نماینده باید باشد. یک نماینده چگونه می تواند این خصیصه را تحقق بخشد بدون آنکه در ورطه عوام زدگی و طرح شعارهای غیر واقع بینانه اسیر شود؟

باید تو مردم باشد و مطالبات مردم را به گوش مسوولین برساند

*طبق قانون اساسی یک نماینده در قبال همه مردم ایران مسیولیت دارد، برای تحقق این اصل مهم و جلوگیری از بخش زدگی، باید چه مواردی مد نظر قرار گیرد؟

هدف رضای خدا باشد پیرو ولایت فقیه و حافظ خون شهدا

سوالات استانی:

* برای توسعه ظرفیت بازارچه های مرزی استان جهت افزایش صادرات و واردات چه برنامه ای دارید؟

اصلاح قوانین گذشته رفع نقاط ضعف

*مشهد از 56 ملیت مختلف در حوزه سلامت، پذیرش دارد. برای توسعه گردشگری سلامت استان خراسان رضوی چه برنامه هایی باید تنظیم و عملیاتی شوند؟

مشهد و کلات نقاط خوش آب و هوایی دارد و می شود با برنامه صحیح به درامدزایی تبدیل کرد

* برای مقابله با حاشیه نشینی و نوسازی بافت های فرسوده، چه برنامه ای دارید؟

طرح و پرداخت وام جهت بازسازی بافت های فرسوده شهر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمود کامل شکیب – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمود کامل شکیب – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.