قطار سریع السیر یزد حذف شد

به گزارش ایندکس ایران، نایب رییس دفاتر خدمات مسافرتی یزد از حذف دوباره رام قطار سریع السیر تهران – یزد خبر داد.

ایندکس ایران در خبری نوشت:محمدمهدی رجایی فرد امروز (15 اردیبهشت ماه) در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: فاجعه ای بزرگ در حمل و نقل ریلی یزد رقم خورده که موجب گلایه بسیاری از ماست. از ایام شیوع کرونا، به هر بهانه ای بود چند قطار را از مسیر یزد حذف کردند و بعد از دو سال پیگیری استاندار، نمایندگان مجلس و بخش خصوصی و مسوولان راه آهن یزد، این قطار سریع السیر به یزد آمد و قرار بود دو رام از این قطار به یزد بیاید؛ اما همین یک رام قطار افزوده شده نیز در دعوای بین راه آهن و یکی از شرکت ها، از یزد گرفته شد و هیچ اعتراض یا پیگیری از سوی مسوولان انجام نشد.

او بیان کرد: ارکان اصلی راه آهن در کلان مسوولیت های خود می داند که باید 33 درصد بار کشور از یزد عبور کند و یک سوم درآمد راه آهن کشور از یزد است و مسیر یزد را صرفاً باری و درآمدی می دانند پس چرا باید به وظیفه اجتماعی خود در قبال مردم یزد عمل کنند و با این همه آلودگی ایجادشده حداقل چند قطار مسافرتی برای رفاه مردم و گردشگران در نظر بگیرند.

رجایی فرد با اشاره به این که احتمالاً به علت تردد قطارهای باری، قطار مسافرتی مسیر یزد حذف شده است، ادامه داد: این خواسته زیادی نبود که روزانه 600 نفر ظرفیت از حمل و نقل ریلی یزد حذف شد، کجا هستند مسوولان یزد که پاسخگو باشند در حالی که دو هفته است این قطار حذف شده است و همه قرار بود پیگیری کنند.

وی با اشاره به این که مدیران راه آهن وعده های زیادی دادند که به زودی مشکل حل می شود، گفت: دو هفته گذشته و هیچ کدام اقدامی نکرده اند. از سوی دیگر، شهرهایی مانند شیراز، اصفهان، کرمان و دیگر همجواران ما هر کدام روزانه چهار تا پنج قطار دارند و ما روزانه یک قطار ترنست که آن نیز حذف شده است.

47217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطار سریع السیر یزد حذف شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطار سریع السیر یزد حذف شد"، کلیک کنید.