حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسیولان است

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسیولان است

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تاکید کرد که حجاب و عفاف یکی از دغدغه های اصلی امروز مسیولان و دلسوزان جامعه و کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایندکس ایران، نخستین نشست هم اندیشی مسیولان و مدیران حراست واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رییس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارایه گزارشی از مسایل، چالش ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه های اصلی امروز مسیولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسیولیت ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین کننده است و این بُعد می تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسیولان است

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی گری های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ نمایی ضعف های کشور خیانت است و باید این حماسه آفرینی ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسیولان است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسیولان است"، کلیک کنید.