تیر دروازه؛ برگ برنده تیم های اسپانیایی/شاهکار ژاوی در پاریس و پیروزی سخت اتلتی در مادرید

شب دوم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 2 بازی پیگیری شد که طی آن تیم های بارسلونا و اتلتیکومادرید مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایندکس ایران، در حساس ترین بازی، ژاوی در پاریس میهمان انریکه، استاد خود بود. بارسا در نیمه نخست نمایش بهتری داشت و موفق شد یا تک گل رافینیا پیروز راهی رختکن شود اما اوج هیجان در نیمه دوم رقم خورد. در آغاز نیمه دوم پاری سن ژرمن نمایش متفاوتی ارایه داد و توانست با 2 گل به فاصله 3 دقیقه توسط دمبله و ویتینیا کامبک بزند.

اما این پایان کار نبود و دقایقی بعد رافینیا بریس خود را تکمیل کرد و کار را به تعادل کشاند و 15 دقیقه بعد کریستینسن کامبک بارسایی ها را تکمیل کرد تا ژاوی تیم انریکه را در خانه اش شکست دهد.

در دیگر بازی روخی بلانکو در واندامتروپولیتانو میزبان دورتموند بود و در نیمه نخست از اشتباهات بچه گانه خط دفاع و دروازه بان زنبورها نهایت استفاده را برد و توانست با گل های دی پایول و لینو پیروز به رختکن برود. در نیمه دوم اما زنبورها با تمام توان تلاش کردند تا نتیجه را تغییر دهند و فقط هالر در دقیقه 81 توانست فاصله را کم کند.

البته تیم های لالیگایی پیروزی های امشب خود را مدیون تیر دروازه هستند. در پاریس دمبله و بارکولا 2 مرتبه تیر دروازه تراشتگن را لرزاندند و در مادرید برنت در دقیقه 96 تیر دروازه اوبلاک را به لرزه درآورد.

پایان خبر ایندکس ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیر دروازه؛ برگ برنده تیم های اسپانیایی/شاهکار ژاوی در پاریس و پیروزی سخت اتلتی در مادرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیر دروازه؛ برگ برنده تیم های اسپانیایی/شاهکار ژاوی در پاریس و پیروزی سخت اتلتی در مادرید"، کلیک کنید.