جذب فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال در سرای نوآوری/ مراکز تحقیق و توسعه راه‌اندازی می‌شود

در گفت‌وگو با ایندکس ایران مطرح شد؛

جذب فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال در سرای نوآوری مراکز تحقیق و توسعه راه‌اندازی می‌شود

رئیس سرای نوآوری اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک گفت: در مرحله ایجاد و تجهیز مجموعه بزرگ سرای نوآوری، جذب فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال و مذاکره برای راه‌اندازی مراکز تحقیق و توسعه هستیم.

امین بابازاده سنگر عضو هیئت علمی و رئیس سرای نوآوری اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه درباره فعالیت‌ها و مأموریت‌های این سرا به خبرنگار ایندکس ایران گفت: دانشگاه با وجود نیرو‌های متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و توانمندی بالای آنان در حوزه اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک و ارتباط مناسب با صنعت در این حوزه توانست با برنامه‌ریزی انجام شده مجوز سرای نوآوری اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک را کسب کند.

رئیس سرای نوآوری اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک افزود: اکنون این سرا در مرحله ایجاد و تجهیز یک مجموعه بزرگ و جذب فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال و مذاکره برای راه‌اندازی مراکز تحقیق و توسعه است.

دکتری فناوری اطلاعات و هوش کسب و کار گفت: همانطور که اشاره شد به دلیل بودن در مرحله راه‌اندازی سرا بیشتر اقدامات معطوف به فاز ایجاد است؛ اما ارتباطات خوبی با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف ایجاد شده تا علاوه بر بهره‌مندی از توانمندی‌های آنها مسیر راه‌اندازی هموار شود.

بابازاده با بیان اینکه برخی اقدامات صورت گرفته در این مرحله در کنار راه‌اندازی سرا معطوف به تبلیغ، ترویج و تشریح فعالیت‌ها و جذب مشارکت نهاد‌ها و فعالان این حوزه است، عنوان کرد: تمرکز دانشگاه در این سرا روی ایجاد بخش‌های تحقیق و توسعه و تربیت نیروی متخصص و بهره‌مندی از آنهاست.

رئیس سرای نوآوری اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک با تأکید بر اینکه ایجاد ثروت در حوزه اقتصاد دیجیتال و کسب مزیت رقابتی در این حوزه و بازار هدف برنامه اصلی سراست به ایندکس ایران گفت: با توجه به تعدد دانش‌آموختگان و بازار آماده منطقه و کشور‌های همجوار و هدف با توجه به اقدامات صورت گرفته، این سرا بین دانشجویان و دانش‌آموختگان و اعضای هیئت علمی با استقبال مواجه شده و امیدواریم پس از این مراحل گذر از این نیرو‌ها نهایت استفاده را ببریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جذب فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال در سرای نوآوری/ مراکز تحقیق و توسعه راه‌اندازی می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جذب فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال در سرای نوآوری/ مراکز تحقیق و توسعه راه‌اندازی می‌شود"، کلیک کنید.