انتخابات صحنه رقابت برای خدمت به ملت است – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

انتخابات صحنه رقابت برای خدمت به ملت است - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایندکس ایران، آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان میناب ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: امام جواد (ع) مظهر ترفیع درجات در درگاه الهی و تبدیل کننده سییات به حسنات است.

وی افزود: این امام بزرگوار الگویی بزرگ برای جوانان است و مردم باید با سیره، روش و منش امام جواد علیه السلام آشنا شوند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: در سخنرانی اخیر مقام عظمای ولایت خطوط ارزشمندی برای ملت ایران تبیین شد که همگان با هر جایگاه و منصبی که دارند باید آن را مورد توجه قرار دهند.

آیت الله ابراهیمی خاطر نشان کرد: از شاخص های تبیین شده توسط مقام معظم رهبری مشخص می شود که انتخابات صحنه رقابت برای خدمت به ملت است و عرصه تلاش برای کسب قدرت نیست.

امام جمعه میناب تاکید کرد: انتخاب اصلح وظیفه همگانی برای مردم است از این رو همه باید دقت داشته باشند که کسی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنند که در حوزه بین المللی از جایگاه سیاسی و دیپلماسی قوی برخوردار باشد تا بتواند در این عرصه از جبهه مقاومت حمایت کند.

وی یادآور شد: انتخابات ایران با دیگر کشورها تفاوت بسیاری دارد، زیرا آنان انتخابات برای خدمت به مردم نمی خواهند بلکه برای قدرت می خواهند.

وی نمازگزاران را به رعایت تقوایی الهی و پرهیز از گناه توصیه نمودند و در خصوص ازدواج آسان در جامعه اسلامی تاکید نمودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات صحنه رقابت برای خدمت به ملت است – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات صحنه رقابت برای خدمت به ملت است – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.