حرکت در مسیر رشد نیازمند مجاهدت و ایثار است – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

حرکت در مسیر رشد نیازمند مجاهدت و ایثار است - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایندکس ایران، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه چهارشنبه در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر و تشکر از اقدامات مجموعه انتظامی استان، اظهار کرد: امنیت در مرزهای ما در سایه وجود مرزبانان و در داخل کشور توسط نیروی انتظامی عزیز محقق شده است.

وی با بیان اینکه در جریان آشوب های گذشته مجموعه انتظامی محبوب بود و محبوب تر شد، افزود: مظلومیت مجموعه انتظامی در جریان اغتشاشات به اثبات مردم رسید و آنچه که دشمنان از آن سخن می گفتند نیز نقش برآب شد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه با اشاره به خدمات شهید جمهور و همراهانش، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در سخنرانی اخیر خود در مرقد مطهر امام خمینی (ره) چقدر از وی تجلیل کردند و ما نیز نیازمند چنین انسان های توانمند و پرکار مثل اول انقلاب هستیم.

آیت اله فلاحتی با اعلام اینکه حرکت در مسیر رشد و تعالی نیازمند سخت کوشی، مجاهدت و ایثار است، تصریح کرد: کشور نیازمند افراد خوش فکر و توانمند است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه استان گیلان از لحاظ علمی و معرفتی از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است، بیان داشت: مردم گیلان حرکت عاقلانه و معقول را به سرعت می پذیرند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پایان با اعلام اینکه اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا خوب است اما چند نکته را از جمله همراهی همه نهادها و بخش های ذی ربط طلب می کند، گفت: در این خصوص همه نهادها باید هماهنگ عمل کرده، بازتاب و بازخورد آن دیده و آسیب ها شناسایی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حرکت در مسیر رشد نیازمند مجاهدت و ایثار است – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حرکت در مسیر رشد نیازمند مجاهدت و ایثار است – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.