سردار ادیبی:ملت ایران سلطه پذیر نیست

سردار ادیبی:ملت ایران سلطه پذیر نیست

سردار ادیبی گفت: ملت ما قریب به 220 هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس در جهت استقلال و عزت کشورشان تقدیم این انقلاب کرده اند و امروز پیشرفت و اعتلا در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همگی مرهون ایستادگی مردم و برکت خون پاک شهدا است.

به گزارش ایندکس ایران،  امروز چهارشنبه 16 خردادماه 1403، « ژوان ابیدو گالوایو» نقاش و هنرمند برزیلی با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن بازدید از تالارهای هفتگانه موزه با دیدار و گفتگو کرد.
سردار «نادر ادیبی» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی  دفاع مقدس در جریان این بازدید گفت: ملت ایران تحت حمایت و رهبری بنیانگزار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از زیر سایه طولانی مدت طاغوت و سلطه بیرون آمد و با رهبری ایشان عزت و استقلال خود را به دست آورد.
وی افزود:ملت ما نه سلطه پذیر است و سلطه گر و همین علت سبب جذب قلوب و دل های آزادگان از سراسر نقاط عالم به این انقلاب و این مردم است.
وی گسترش فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در سراسر عالم را از دیگر ویژگی های انقلاب ملت ایران برشمرد و افزود: سرّ اتفاقاتی که در حوزه مقاومت در دنیا در حال رخ دادن است؛ پذیرش افکار متعالی انقلاب اسلامی ایران است.
در ادامه «ژوان ابیدو گالوایو» نیز گفت: افتخار بسیار بزرگی برای من است که به کشور شما و همچنین موزه با عظمت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده ام.
وی با اشاره به علاقه خودش به حوزه مقاومت و استکبارستیزی در دنیا گفت: من از مواضع ضد استکباری و حمایت همه جانبه ملت و دولت ایران از مردم آزاده و عاشق مقاومت در دنیا بسیار متشکرم.
وی افزود: من از طریق صفحه شخصی خودم در فضای مجازی با موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شدم و یکی از اهدافم از سفر به ایران بازدید از این مجموعه بود.
این هنرمند برزیلی موزه دفاع مقدس را نمایانگر گذشته ی ملت ایران دانست و افزود: مردمی که گذشته خودشان را ندانند؛ چیزی برای بدست آوردن در آینده نخواهند داشت و شما در این مجموعه عظیم به خوبی مجاهدت ها و افتخارات ملت خودتان را به زیبایی در مقابل دید عموم قرار داده اید.
در پایان این بازدید گالوایو تعداد 20 اثر از نقاشی هایش با موضوع «هنر و انقلاب» که مختص موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طراحی کرده است را به مدیر عامل موزه تقدیم کرد.
گفتنی است؛ وی به دلیل فعالیت های ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی اش از هرگونه فعالیت در کشور برزیل ممنوع شده است.

پایان خبر ایندکس ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سردار ادیبی:ملت ایران سلطه پذیر نیست" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سردار ادیبی:ملت ایران سلطه پذیر نیست"، کلیک کنید.