هشدار تگرگ و باران شدید به مردم پایتخت

هشدار تگرگ و باران شدید به مردم پایتخت

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به شهروندان تهرانی هشدار داد که تا پایان امروز در انتظار وزش باد شدید و تگرگ باشند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ایندکس ایران، حسین ظفری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: طبق اعلام هواشناسی برای روز سه شنبه 1403/03/01 استان تهران به ویژه نیمه غربی و شمالی با بارش باران، گاهی رگبار شدید، رعدوبرق، در پاره ای مناطق بارش تگرگ رو به رو خواهد بود.

وی تاکید کرد: زمان شروع، بعد از ظهر سه شنبه یکم خرداد و زمان پایان، اواخر وقت چهار شنبه دوم خرداد است. در بعضی ساعات (به ویژه بعدازظهر و شب) بارش باران، گاهی رگبار شدید، رعد و برق، در پاره ای مناطق بارش تگرگ پیش بینی می شود.

سخنگوی مدیریت بحران در خصوص وضعیت آب و هوای استان تهران به ویژه نیمه غربی و شمالی گفت: برای این استان،  وزش باد خیلی شدید، احتمال توفان لحظه ای پیشبینی می شود.  زمان شروع آن ظهر سه شنبه یکم خرداد و زمان پایان پنج شنبه سوم خرداد اعلام شده است. وزش باد خیلی شدید (به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب) احتمال توفان موقت، خیزش گرد و خاک  نیز در استان تهران به ویژه نیمه جنوبی و مناطق غربی و ارتفاعات پیشبینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار تگرگ و باران شدید به مردم پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار تگرگ و باران شدید به مردم پایتخت"، کلیک کنید.