راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان های خوسف و درمیان – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان های خوسف و درمیان - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایندکس ایران، جواد قناعت پنج شنبه شب در دیدار با معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تقدیر از عملکرد جهادی ثبت استان در تثبیت مالکیت ها بویژه حدنگاری 100 درصدی منابع طبیعی گفت: با هر بار حضور رییس سازمان ثبت در این استان اقدامات بسیار مهمی که تاثیر زیادی در توسعه استان با بهره گیری از تثبیت مالکیت ها و صدور اسناد دارد انجام گرفته است.

وی ادامه داد: همکاری دستگاه های متولی امر زمین نیز با سازمان ثبت در خراسان جنوبی بسیار موثر بوده است و قطعاً شاهد جهش بیشتر و اتمام کامل حدنگاری به عنوان یکی از استان های پیشرو خواهیم بود.

وی خواستار راه اندازی ادارات ثبت اسناد و املاک در شهرستان های خوسف و درمیان شد و افزود: مردم این دو شهرستان هم اکنون برای انجام امور ثبتی به مرکز استان مراجعه می کنند.

معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار دستور راه اندازی ادارات ثبت اسناد و املاک را برای دو شهرستان درمیان و خوسف صادر کرد و گفت: ساختمان این ادارات نیز با اعتبار ملی ساخته خواهد شد.

بابایی همچنین دستور تامین و جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای این ادارات را هم صادر کرد.

وی در خصوص پیشنهاد استاندار خراسان جنوبی در خصوص فرسودگی ساختمان ثبت اسناد قاین هم عنوان کرد: احداث ساختمان جدید واحد ثبتی شهرستان قاین نیز در دستور کار سازمان ثبت قرار می گیرد.

در پایان از مدیران کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی و مدیر امور اراضی استان به جهت همراهی در صدور اسناد تک برگی در استان از سوی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استاندار خراسان جنوبی تقدیر شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان های خوسف و درمیان – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان های خوسف و درمیان – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.