به تداوم میزبانی یزد از جشنواره بین المللی تیاتر کودکان امیدواریم

به تداوم میزبانی یزد از جشنواره بین المللی تیاتر کودکان امیدواریم

ایندکس ایران/یزد بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تیاتر کودکان و نوجوانان در اردکان یزد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

«محمود سالاری» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تیاتر کودکان و نوجوانان در اردکان یزد ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مدیران استان یزد به خصوص استاندار یزد و فرماندار اردکان از میزبانی شایسته این جشنواره، گفت: امیدواریم تداوم و برگزاری باشکوه تر این جشنواره را در استان یزد شاهد باشیم.

وی با ابلاغ پیام وزیر به دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، از همکاری مردم و مسوولان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره بین المللی تیاتر کودک در استان یزد تقدیر کرد.

«علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نیمه شعبان، بیست و هشتمین جشنواره تیاتر کودک و نوجوان اردکان را جشنواره ای فاخر در سطح بین المللی خواند که به افتخار میزبانی ان بر عهده استان یزد گذاشته شد.

وی با اشاره به ارسال 1200 اثر به این جشنواره، گفت: آثار برگزیده طی شش روز شاد در شهرستانهای اردکان و میبد و میبد به اجرا درآمد.

عزیزی از اهتمام استانداری یزد به برگزاری این جشنواره در اردکان به عنوان ایندکس ایران هنر در کشور و استان خبر داد و گفت: میزبانی این جشنواره افتخاری بود که سهم ما شد.

«امیر مشهدی عباس» دبیر جشنواره نیز طی سخنانی گفت: در این ایام شاهد 170 اجرا در 10 سالن و بخشی به صورت خیابانی با هنرمندی 450 هنرمند داخلی و خارجی بودیم.

وی همچنین از برگزاری 9 کارگاه آموزشی جهت انتقال تجربیات و دانش برای خلاقیت بهتر علاقمندان و دست اندرکاران جشنواره در جریان این شش روز خبر داد.

مشهدی عباس یکی از خوبی های این جشنواره را اجرای نمایش در مناطق محروم استان یزد برشمرد.

«رضا ابهت» مدیر کل بهزیستی استان یزد نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت حضور معلولان در صحنه های اجتماعی، گفت: 10 درصد جمعیت کشور معلولان هستند که این رقم در استان یزد شامل 32 هزار و 700 نفر می باشند.

وی بر فراهم شدن مقدمات حضور فعال معلولان در تمام فعالیتهای اجتماعی تاکید کرد و افزود: هنر نمایش می تواند این مسیر را بهتر محقق کند.

در پایان نیز از برگزیدگان بخشهای مختلف این جشنواره با حضور مسیولان با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد.

پایان خبر ایندکس ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به تداوم میزبانی یزد از جشنواره بین المللی تیاتر کودکان امیدواریم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به تداوم میزبانی یزد از جشنواره بین المللی تیاتر کودکان امیدواریم"، کلیک کنید.