سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد

برای دومین سال پیاپی؛

سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد

سمای استان چهارمحال و بختیاری برای دومین سال پیاپی به عنوان مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد.

ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایندکس ایران اعلام کرد که سمای استان چهارمحال و بختیاری برای دومین سال پیاپی به عنوان مدرسه و راهبر برتر پژوهشی در جشنواره کشوری دست سازه ها و اختراعات موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

وی با اعلام آیین اختتامیه جشنواره دست سازه ها و اختراعات دومین رویداد سراسری پژوهشگران مدارس سما، چاپ کتاب، نشریات، مجله و فصلنامه، چاپ مقالات در مجلات علمی و نشریات، ارایه مقاله در همایش های علمی و پژوهشی، اختراعات، دست سازه ها و ارایه در مسابقات و جشنواره ها، افتخارات پژوهشی و فعالیت انجمن های علمی، پژوهشی و مهارتی را ملاک ارزیابی دانش آموزان مدارس سما در جشنواره کشوری دست سازه ها و اختراعات عنوان کرد.

سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت مطلوب مدارس سما بیان کرد: اکنون پنج مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه سما در فارسان، لردگان و اردل مشغول فعالیت آموزشی هستند.

رحیمی متذکر شد: مدرسه ابتدایی دخترانه در فارسان، مدرسه ابتدایی پسرانه و دخترانه در لردگان و مدرسه متوسطه اول و دوم پسرانه در اردل تعلیم
و تربیت دانش آموزان این سه شهرستان را برعهده دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد"، کلیک کنید.