گیفت تبلیغاتی آماده چی بخریم؟

تبلیغات از گذشته تا به امروز میان افراد رواج داشته و کسب و کار ها برای معرفی به دیگران و گسترش خود از این روش استفاده می کردند. برند های تجاری به نوعی از تبلیغات برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنند تا پیشرفت بیشتری داشته باشند. از روش های مختلفی برای انجام تبلیغات می توان استفاده کرد که هر کدام به میزانی تاثیرگذار هستند؛ در این مطلب از به بررسی گیفت و می پردازیم و چندین مورد گیفت تبلیغاتی آماده، ارزان، شرکتی، سازمانی و نمایشگاهی را به شما پیشنهاد می کنیم.

گیفت تبلیغاتی آماده چیست؟

همانطور که گفته شد تبلیغات از گذشته بین کسب و کارها رواج داشته، به عنوان مثال: در چین از هزاران سال پیش، اشکالی از لوگو های تجاری دیده شده و یا از چهارهزار سال پیش از میلاد مسیح نیز، پیام های تبلیغاتی بر روی سنگ ها و صخره های بزرگ یافت شده است. تبلیغات و بازاریابی نقش بسیاری در گسترش یک کسب وکار دارد و هر تجارتی می بایست بخشی از سرمایه خود را به این منظور صرف کند. روش های متعددی برای تبلیغات وجود دارد که ارائه گیفت و هدایای تبلیغاتی یکی از موثر ترین راه ها است.

تاریخچه گیفت و هدیه تبلیغاتی

در سال ۱۷۸۹ اولین هدایای تبلیغاتی در ایالت متحده جهت برگزاری انتخابات ژورنال واشینگتن اهدا شد. این هدایای تبلیغاتی دکمه‌های یادبود بودند. هرچند در اوایل قرن نوزدهم هیچ سازمانی برای ایجاد و توزیع اقلام تبلیغاتی آن وجود نداشت، ولی استفاده از تقویم‌های تبلیغاتی مرسوم شده بود.

استفاده از گیفت تبلیغاتی آماده در میان کسب و کارهای بزرگ بسیار متداول است؛ برند های تجاری برای تبلیغ محصولات و نام و لوگوی خود، در موقعیت های متفاوت مثل نمایشگاه ها، رویداد ها، مراسم ها و غیره  یا در مناسبت ها و اعیاد مانند: عید نوروز، روز مادر یا پدر، روز پرستار یا پزشک، روز مهندس و … می توانند اقدام به ارائه گیفت تبلیغاتی کنند. با این کار به مشتریان و مخاطبان نشان می دهند که برایشان ارزش قائل هستند.

هنگامی که یک گیفت تبلیغاتی را به افراد هدیه می کنید، آن هدیه به طور کلی نمایانگر اقدامات کسب وکار شماست؛ بنابراین باید در انتخاب گیفت و هدایای تبلیغاتی دقت بسیاری را لحاظ کنید چراکه در مدت های طولانی هدیه شما و نام برند تجاری تان در ذهن مشتریان ثبت خواهد شد. هدیه تبلیغاتی باعث می شود افراد کسب و کار شما را بشناسند، به خاطر بسپارند و نظر مثبتی نسبت به آن داشته باشند و در آخر ترغیب به استفاده از خدمات شما شوند.

چرا باید گیفت و هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

هدایای تبلیغاتی به همراه نام، لوگو و شعار برند شما ارائه می شوند و ارتباط شما با مشتریان را قوی تر می سازند؛ استفاده از کارت های ویزیت، تراکت ها، نامه های تبلیغاتی و آگهی ها روش هایی هستند که به دلیل عدم جلب توجه مشتریان، نتیجه مطلوبی برای شما نخواهند داشت. درصورتی که گیفت تبلیغاتی آماده، جلب توجه، ایجاد حس رضایت و خشنودی مخاطبان را به دنبال خواهد داشت.

هدیه تبلیغاتی اگر درست انتخاب شود و کاربردی باشد، در روزمره افراد استفاده خواهد داشت و علاوه بر اینکه باعث ماندن نام کسب وکارتان در ذهن مخاطب خواهد شد، افراد دیگری نیز آنهارا مشاهده خواهند کرد و باشما آشنا خواهند شد. درنتیجه، هدیه تبلیغاتی با طراحی زیبا، کیفیت بالا و کارآمد، در جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد. جالب است بدانید طبق آمار، 85 درصد مردم با دریافت هدیه تبلیغاتی برای استفاده از محصولات آن شرکت ترغیب می شوند.

ارائه ی گیفت تبلیغاتی متناسب با حوزه کسب و کار

یکی نکات جالب توجه در هنگام ارائه ی گیفت و هدایای تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان، انتخاب هدیه و گیفت تبلیغاتی مطابق با حوزه ی کسب و کار و سازمان می باشد. ارائه ی این هدایا مطابق با حوزه ی کاری می تواند یادآور شرکت و موسسه ی شما باشد. همچنین در صورتی که شما به ارائه ی محصول به مشتریان می پردازید، می توانید یکی از محصولات جدید و با کیفیت خود را به مخاطبان به عنوان هدیه ارائه کنید. با این کار علاوه بر ماندگاری در ذهن مخاطب، کیفیت محصولات خود را نیز به مخاطبان و مشتریانتان ثابت می کنید.

7 ایده برای گیفت تبلیغاتی آماده

انواع متنوعی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که می توانید با توجه به معیار هایی که در نظر دارید آنهارا انتخاب کنید؛ در اینجا چند مورد از بهترین مثال های گیفت و هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب آسان تری داشته باشید:

  1. ، هدیه ای کاربردی برای تمامی افراد که در روزمره استفاده بسیاری دارد.
  2. ، با طراحی های متنوع و مدل های مختلف که باتوجه به سلیقه خود می توانید آنرا انتخاب کنید.
  3. ، نوعی گیفت تبلیغاتی آماده، جدید و کارآمد، از زیرمجموعه است که امروزه کاربرد بسیاری دارد.
  4. ، هدیه تبلیغاتی خلاقانه و خوشمزه! با امکان درج لوگوی کسب و کار شما بر روی آن.
  5. ، نوعی از گیفت و هدایای تبلیغاتی ارزان که امکان تهیه آن در تعداد بسیار بالا وجود دارد وهمچنین بسیار کاربردی است.
  6. ، از جمله گیفت تبلیغاتی خلاقانه، که برای مهندسان و کارکنانی که استفاده زیادی از این محصول دارند بسیار خوشایند است.
  7. ، یک هدیه تبلیغاتی رایج که کاربردی و همیشگی است و برای عموم افراد قابل تهیه است.

گیفت تبلیغاتی آماده (خرید گیفت و هدایای تبلیغاتی)

توجه داشته باشید که خرید هدیه تبلیغاتی و ارائه آن به کاربران نه تنها ضرری ندارد بلکه سود بسیاری را برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین باید بدانید که در انتخاب گیفت تبلیغاتی آماده باید حساسیت به خرج دهید و انتخاب درستی را داشته باشید؛ در این مقاله، ضرورت استفاده از گیفت و را برای شما توضیح دادیم و در آخر چند نمونه گیفت تبلیغاتی ارزان و آماده را به شما معرفی کردیم. با مراجعه به می توانید انواع گیفت و هدایای تبلیغاتی، انواع گیفت شرکتی، سازمانی و نمایشگاهی همراه با انواع دیگر هدایای تبلیغاتی آشنا شوید.

چرا گیفت تبلیغاتی آماده بخریم؟

هدایای تبلیغاتی با درج نام، لوگو و شعار برند شما تولید شده و باعث تقویت ارتباط شما با مشتریان می شود و ارائه آن جلب توجه، ایجاد حس رضایت و خشنودی مخاطبان را به دنبال خواهد داشت.

چه محصولاتی را به عنوان گیفت و هدایای تبلیغاتی بخریم؟

لیوان و ماگ، جاکلیدی، خودکار و روان نویس، فلش مموری، کلاه و تیشرت و… از هدایای تبلیغاتی پرطرفداری هستند که می توانید با مراجعه به فروشگاه نوبل گیفت آنرا تهیه و به مخاطبان خود ارائه کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گیفت تبلیغاتی آماده چی بخریم؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گیفت تبلیغاتی آماده چی بخریم؟"، کلیک کنید.