کلنگ زنی 83 پروژه همزمان با دهه فجر در همدان – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

کلنگ زنی 83 پروژه همزمان با دهه فجر در همدان - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایندکس ایران، علیرضا قاسمی فرزاد صبح دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های شهرستان تویسرکان بیان کرد: کارخانه صنایع مهان کاغذ سرکان تنها کارخانه دارای قابلیت تولید کاغذ دوبلکس و این دربرد پشت سفید در ایران با اعتبار 1,500 میلیارد تومان در مساحت 14 هکتار است که افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه فرماندار تویسرکان در طول مدت این دو سال منشا خدمات ارزنده ای در شهرستان بوده است افزود: در تیرماه سال گذشته قبل از سفر رییس جمهور به استان در بازدید از تویسرکان و این شرکت وعده داده شد که مجموعه نیاز به اعتبار دارد که آن زمان من خیلی امیدوار به نتیجه رسیدن این مجموعه به زودی نبودم ولی به سرمایه گذار تاکید کردم که با جدیت دنبال کند و در سفر ریاست جمهوری تسهیلاتی به میزان 250 میلیارد تومان به پروژه تخصیص داده شد و در مجموع 230 میلیارد تومان خدمت سرمایه گذار داده شد و پروژه امروز افتتاح گردیده است.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه ما به عنوان خدمتگزار مردم دست تولید کنندگان را می بوسیم گفت: اقداماتی خوبی در دو سال اخیر در زمینه صنعت و معدن در استان داشته ایم و حمایت خوبی از طرف شرکت شهرک ها و سازمان صنعت، معدن تجارت استان از واحدهای تولیدی و واحدهای غیرفعال شده است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در استان همدان 206 واحد تعطیل نیز به چرخه تولید برگشته است که در این ایام در استان 1350 پروژه افتتاح و بهره برداری می شود و 83 پروژه نیز به میزان 13 میلیارد و 500 میلیون تومان تامین اعتبار شده و کلنگ زنی می شود.

وی خاطرنشان کرد: عزم و اراده دولت برای حمایت از تولیدکنندگان و مردم است و برای استمرار خدمت به طور حتم با حضور حماسی در 22 بهمن و خلق حماسه بزرگ در 11 اسفندماه زمینه یاس و نا امیدی دشمنان کشور را فراهم می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلنگ زنی 83 پروژه همزمان با دهه فجر در همدان – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلنگ زنی 83 پروژه همزمان با دهه فجر در همدان – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.