کارت آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری منتشر شد – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

کارت آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری منتشر شد - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایندکس ایران، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 صبح روز جمعه 18 اسفند 1402 در بیش از 250 شهر کشور برگزار خواهد شد.

کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و در اینجا قابل دریافت است.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

همچنین اطلاعیه تکمیلی منابع تخصصی در عناوین شغلی دبیر ریاضی با کدرشته شغلی 3038 و دبیر عربی با کدرشته شغلی 3042 در آزمون استخدام مشاغل «آموزگار- دبیر و هنرآموز» وزارت آموزش و پرورش سال 1403 منتشر شده است.

متقاضیان عنوان شغلی دبیر ریاضی (با کدرشته شغلی 3038) و دبیر عربی (با کدرشته شغلی 3042) توجه داشته باشند با توجه به درخواست برخی از داوطلبان مبنی بر عدم کفایت منابع معرفی شده برای مطالعه محتوای مورد ارزیابی ارایه شده در رشته های مذکور، بدین وسیله اعلام می شود داوطلبان عناوین شغلی مذکور لازم است علاوه بر مطالعه منابع معرفی شده در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون، به سرفصل ها و منابع تخصصی (مصوب شورای عالی برنامه ریزی) در سطح مقطع کارشناسی (لیسانس) رشته مورد آزمون در زمینه محتوای مورد ارزیابی نیز تسلط داشته باشند.

در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف یک بسته آزمونی داده می شود. دفترچه آزمون شامل حاوی 100 سوال حیطه عمومی، 70سوال حیطه اختصاصی و 75 سوال حیطه تخصصی (در مجموع 245 سوال) است که داوطلبان باید درمدت 255 دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند.

دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است. این دفترچه ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سوال داوطلبان درج شده، باید با کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

تعداد سوالات هریک از دفترچه های آزمونی و مدت پاسخگویی به آنها به شرح زیر است:

آموزگار ابتدایی (ابتدایی) – کد رشته شغلی 3369 (کد دفترچه 301) تعداد 245 سوال مدت زمان پاسخگویی: 255 دقیقه

آموزگار ابتدایی (استثنایی) – کد رشته شغلی 3399 (کد دفترچه 302) تعداد 245 سوال مدت زمان پاسخگویی: 255 دقیقه

تبصره 1: داوطلبان مسلمان اهل تشیع و اهل سنت، هرکدام باید به سوالات معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ویژه خود پاسخ دهند.

تبصره 2: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره کل عمومی (که حیطه عمومی نامیده می شود)، این درس لحاظ نخواهد شد ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سوالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تاثیر مثبت در محاسبه نمره کل عمومی لحاظ خواهد شد.

در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک قرار خواهد گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارت آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری منتشر شد – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارت آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری منتشر شد – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.