لحظه شلیک موشک آمریکایی از جنگنده اوکراینی

لحظه شلیک موشک آمریکایی از جنگنده اوکراینی

به گزارش خبرگزاری ایندکس ایران، ای جی ام-88 هارم (به انگلیسی: AGM-88 HARM مخفف موشک هوابه زمین ضدرادار پرسرعت) نوعی موشک ضدرادار مافوق صوت تاکتیکی هوابه زمین آمریکایی است که برای ردیابی امواج الکترونیکی رادارهای زمین به هوای دشمن و اصابت به آن ها طراحی شده است.

در پی حمله روسیه این موشک ها در اختیار اوکراین قرار داده شد و در ترکیبی استثنایی با استفاده از جنگنده هایی چون میگ 29 و سوخو 27 مورد استفاده قرار گرفت.

بر اساس گزارش کانال خبری پارتیزان، فلانکر مذکور به 2 تیر موشک هوا به هوای حرارتی کوتاه برد R-73 و 1 تیر موشک ضدرادار AGM-88 هارم مسلح است و در ویدیو موشک هارم را که در زیر بال سمت راست قرار داشت، شلیک می کند.

سوخو-27 اوکراینی برای در امان ماندن از سامانه های پدافندی و رهگیرهای روسی، ابتدا در ارتفاع پست به محل مورد نظر خود رسیده و پس از شلیک موشک هارم، بلافاصله بریک به سمت چپ را انجام می دهد.

58323

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لحظه شلیک موشک آمریکایی از جنگنده اوکراینی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لحظه شلیک موشک آمریکایی از جنگنده اوکراینی"، کلیک کنید.