فیلم یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

کارتون ها و انیمیشن های مختلف، تاثیر قابل توجهی بر تقویت زبان انگلیسی دارند بشرطی که فقط بعنوان منبع مکمل استفاده شوند نه منبع اصلی. برای استعلام قیمت لباس پلیسی بچه گانه به تیم پشتیبانی ما پیام داده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . در این مطلب با کمک وب سایت ها و موسسات معتبر آموزش زبان بین المللی و نظرات کاربران در فضای مجازی، 12 تا از بهترین کارتن ها و انیمیشن های تقویت یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنیم.

فیلم یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

نکات مهم یادگیری زبان با کمک انیمیشن و کارتون:

  • انیمیشن و کارتون های ساده تر و جذاب تر را انتخاب کنید: اگر کارتون ها و دیالوگ های آنها دشوار باشد، یادگیری شما با مشکل مواجه می شود زیرا به دلیل سرعت بالای صحبت، لغات و عبارات ناآشنا و عدم یادگیری، دلسرد خواهید شد. ضمن اینکه فیلم های سرگرم کننده تر یادگیری موثرتری دارند.
  • جملات کوتاهی که می شنوید را یک بار تکرار کنید: این جملات معمولا بسیار پرکاربرد هستند و یادگیری آنها کمک زیادی در صحبت و مکالمه شما خواهد کرد و این جملات ماندگاری زیادی در ذهن دارند.
  • هر کارتون یا انیمیشن را حداقل دو بار ببینید: بار اول با زیرنویس انگلیسی و بار دوم بدون زیرنویس تماشا کنید.
  • ترجیحا یک دیکشنری داشته باشید: روی گوشی خود، یک دیکشنری آفلاین () نصب کنید و لغات یا جملاتی که بیشتر استفاده می شوند و شما معنای آنها را متوجه نمی شوید جستجو کنید (اگر آنها را روی کاغذ بنویسید که چه بهتر!)

دقت کنید 8 کارتون/انیمیشن اول تک قسمتی الی سه قسمتی هستند و کارتون های بعدی سریالی هستند و در قسمت های زیاد و در طولانی مدت می توانید تماشا کنید . یک انیمیشن عالی برای یادگیری و تقویت عبارات و جملات روزمره زبان انگلیسی! داستان انیمیشن در جزیره ای جریان دارد که مملو از پرندگان شاد و سرخوش می باشد که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند. دقت کنید که اگر می خواهید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، بسیاری از انیمیشن ها و کارتون های جدید به کار شما نخواهند آمد، زیرا پر از اصطلاحات غیرکاربردی و نامرسوم هستند و سرعت بالای فیلم ها و مکالمات، تنها شما را از یادگیری دلزده می کند. اگر به قصد یادگیری و تقویت زبان انگلیسی، کارتون یا انیمیشن می بینید، آنها را با دقت انتخاب کنید و اگر فقط برای سرگرمی می بینید، قضیه متفاوت خواهد بود.

اما زمانی که خوک های سبز مرموز به جزیره می آیند، سه پرنده به نام های: “قرمز”، “چاک” و “بمب” باید بفهمند خوک ها در آن جزیره به دنبال چه چیزی هستند. می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ ، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن! این انیمیشن که از شخصیت های حیوانی برای بیان احساسات مختلف استفاده می کند، بدلیل سطح مبتدی و سرعت آهسته بیان کلمات و جملات، یکی از بهترین انیمیشن ها برای تقویت زبان انگلیسی شماست در عین اینکه بسیار سرگرم کننده و جذاب است. بسیار سرگرم کننده و در عین حال گویا. این انیمیشن هم جزو آنهایی است که از عبارات پرکاربرد و روزمره زبان انگلیسی استفاده می کند و با یک بار دیدن آن مطمینا چند بار دیگر هم انیمیشن را خواهید دید.

انیمیشن کاپیتان زیرشلواری درباره دو پسربچه بازیگوش به نام های جورج و هارولد است که مدیر مدرسه خود را هیپنوتیزم می کنند و او را به یکی از شخصیت های تخیلی کتاب هایشان یعنی کاپیتان زیرشلواری تبدیل می کنند. عبارات آن بسیار رویتن و کاربردی هستند و به راحتی عبارات و جملات فوق العاده آن را یاد خواهید گرفت. لباس راهنمایی رانندگی بچه گانه می تواند به کودکان در آموزش ارزش های اجتماعی مانند همکاری و احترام به دیگران کمک کند . مطمینا نام این انیمیشن به گوش تان خورده است. بعنوان یکی از بهترین انیمیشن ها با عبارات جالب و بامزه زبان انگلیسی شناخته می شود و به شما پیشنهاد می کنیم در کنار انیمیشن های بالا، حتما این یکی رو هم ببینید که البته از هتل ترانسیلوانیا 1 تا 4 آن تولید شده است که می توانید از لینک های زیر دانلود نمایید. هرگونه سوالی در زمینه انیمیشن ها و کارتون های آموزش زبان انگلیسی دارید،بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی، به عنوان زبان دوم، برای کودکان پنج تا شش ساله است.

اگر چه، این طور به نظر می رسد که بچه های این سن به اندازه ای که والدینشان انتظار دارند بر روی موضوع یادگیری تمرکز نمی کنند. فرزند شما دوست دارد بازی کند و شما نباید آن ها را مجبور به مطالعه و یادگیری کنید؛ کاری که شما باید انجام دهید این است که شیوه ای جالب و مناسب برای یادگیری آن ها پیدا کنید. یکی از بهترین شیوه هایی که احتمالا در مورد آن زیاد هم شنیده اید، یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم و کارتون و انیمیشن است؛ روشی بسیار مناسب، کارامد، بی دردسر و صد در صد رایگان برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان دلبندتان خواهد بود. در این مطلب بهترین کارتون و انیمیشن های هم تک قسمتی هم سریالی برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان را معرفی می کنیم با لینک دانلود رایگان که زیرنویس فارسی و انگلیسی هم دارند.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم و کارتون

هدف اصلی ما در مسیر آموزش زبان انگلیسی به کودکان از طریق کارتون های مورد علاقه شان، سرگرم کردن بچه ها و هم چنین لذت بردن آن ها است. بر خلاف ما بزرگتر ها، بچه ها دقیقا همان کاری را انجام می دهند که دوست دارند. بنابراین، باید کاری کنید که در وهله اول کودک شما از روش یادگیری اش لذت کافی را ببرد و آن را دوست داشته باشد. زبان انگلیسی صحیح و متنوعی را ارایه می دهد: با تماشای کارتون های انگلیسی زبان بچه ها می توانند کاربرد زبان انگلیسی را در موقعیت های واقعی یاد بگیرند. قطعا این نوع یادگیری در محیط های واقعی کاربردی تر و عملی تر است و جذابیت بیشتری برای بچه ها دارد چرا که به راحتی می توانند چیزهایی را که آموخته اند در زندگی روزمره خود به کار ببرند. می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ ، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی!

به طور طبیعی قدرت شنیداری و گفتاری کودکان را تقویت می کند: محققان به این نتیجه رسیده اند که بچه ها، در مقایسه با بزرگسالان، با سرعت بیشتری می توانند بیاموزند و یاد بگیرند. آن ها به سرعت و به آسانی همه چیز را جذب می کنند؛ خصوصا می توانند زبان دیگری را به سرعت یاد بگیرند. به منظور ایمنی بیشتر، لباس بسیجی بچه گانه پسرانه باید دارای قطعات بازتر و قابل دسترس باشد . این برنامه با هدف آموزش زبان انگلیسی ساخته و تولید شده است. اما نگران نباشید، کودک شما این موضوع را نخواهد فهمید و قطعا از دیدن آن لذت خواهد برد. این کارتون هم جنبه سرگرمی دارد و هم جنبه آموزشی. شخصیت اصلی داستان در موقعیت هایی قرار می گیرد که بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند. بدون شک کودکان شیفته این برنامه می شوند.

این برنامه قابلیت های بسیار خوبی دارد که به یادگیری زبان انگلیسی در کودکان کمک می کنند. کارتون بچه مهندس برنامه ای بسیار خنده دار و جذاب است؛ قطعا کودکان و بزرگسالان از دیدن آن لذت خواهند برد. دیالوگ های طنز گونه و انیمیشن بسیار پویا و جذابش آن را به گزینه بسیار خوبی برای آموزش زبان انگلیسی به بچه ها تبدیل کرده است. قطعا یاد گرفتن زبان انگلیسی برای کودکان کاری سخت و مشکل است. گاهی اوقات بچه های بزرگتر از کار کردن با کتاب های آموزشی و حتی معلم خسته می شوند و علاقه خود را به یادگیری زبان انگلیسی کم کم از دست می دهند. در این صورت والدین به سختی می توانند فرزندان خود را در فعالیت های مربوط به یادگیری مشارکت دهند. به همین دلیل، پیدا کردن روش هایی خلاقانه برای علاقه مند کردن بچه ها موضوع یادگیری بسیار مهم خواهد بود.

نتیجه گیری

اگر چه جلب کردن توجه کودکان کاری بسیار مشکل است ولیکن بهتر است در سنین پایین تر کودکان را در محیط قرار داد و آن ها را با زبان انگلیسی اشنا کرد. و بدون شک تماشای کارتون یکی از بهترین و جذاب ترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی است. کارتون هایی انتخاب کنید که به زبان انگلیسی باشند. بهتر است یکی از والدین و یا هر دوی آن ها در طول تماشای کارتون کنار بچه ها بنشینند تا هر جایی که لازم بود و کودکان متوجه داستان نشدند، آن قسمت را برای کودکان توضیح دهند. خب حالا چه اتفاقی می افتد : کودکان به موضوع علاقه مند می شوند و بسیار راحت می توانند زبان انگلیسی را بیاموزند . هم چنین این موضوع مهارت شنیداری آن ها را هم تقویت می کند. یا اگر کارتون بهتری برای یادگیری می شناسید، در بخش نظرات با ما مطرح بفرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان"، کلیک کنید.