عملیات غرورآفرین وعده صادق قلب شرارت و جنایت را مورد هدف قرار داد – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

عملیات غرورآفرین وعده صادق قلب شرارت و جنایت را مورد هدف قرار داد - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایندکس ایران، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر دوشنبه در تجمع طلاب و روحانیون شهرستان بویراحمد افزود: این عملیات در شرایط سخت اتفاق افتاد و جرات و جسارت بالا مهمترین شاخصه آن بود.

وی بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی که سرزمین فلسطینی ها را غصب کرده، خون انسان های شایسته و بی گناه بسیاری را با انجام ترور در کشورهای اسلامی بر زمین ریخته و در جنایت اخیر خود بیش از 33 هزار نفر از مردم غزه مظلوم را به خاک و خون کشیده است.

حسینی اظهار داشت: عملیات وعده صادق دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست و این اقدام نه تنها دل مردم ایران بلکه همه انسان های آزاده دنیا را شاد کرد.

وی افزود: این پیروزی افزون بر جبهه مقاومت و ملت ایران متعلق به همه ملت های آزاده و مسلمان دنیا در کشورهای مختلف است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: زمانی که این رژیم غاصب به کنسولگری کشورمان حمله کرد سازمان ملل و بسیاری از کشورها این جنایت را محکوم نکردند.

وی افزود: این حمله در حالی صورت گرفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت های بی شماری علیه ملت ها انجام داده اند و منفور مردم دنیا نیز شده اند.

حسینی اظهار داشت: کشورمان حدود 10 روز پیش از حمله اعلام کرد و آنان همه قدرت، علم، تدبیر و نیروی خود را به میدان آوردند اما بر خلاف لایه های دفاعی دشمن، پهبادها و موشک های ایران آسمان اسراییل را شکافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات غرورآفرین وعده صادق قلب شرارت و جنایت را مورد هدف قرار داد – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات غرورآفرین وعده صادق قلب شرارت و جنایت را مورد هدف قرار داد – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.