رقابت ۷ هزار و ۸۶۹ نفر در رشته ترتیل مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد

رقابت ۷ هزار و ۸۶۹ نفر در رشته ترتیل مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد

مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، تعداد کل شرکت‌کنندگان بخش آوایی در مرحله واحدی و استانی را ۱۳ هزار و ۱۶۹ قاری و بیشترین تعداد شرکت‌کننده در رشته قرائت ترتیل ۷ هزار و ۸۶۹ نفر برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایندکس ایران، اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌پور معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌الاسلام محمد معرفت مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران، معاونان و شرکت‌کنندگان این مسابقات در واحد رودهن برگزار شد.

مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با بیان اینکه خداوند دلی را که حافظ قرآن است عذاب نمی‌کند، گفت: رونمایی از پوستر بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مهرماه ۱۴۰۲ برگزار و آیین‌نامه آن به واحد‌های دانشگاه ابلاغ شد.

معرفت با اشاره به اینکه ۹۰ هزار نفر در بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری آموزشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کردند، ادامه داد: این مسابقات در سه گروه استادان، دانشجویان و کارمندان و در دو رده خواهران و برادران برگزار شد.

وی با اشاره به آموزشی بودن این دوره از مسابقات قرآن و عترت یادآور شد: سه کارگاه آموزشی انس با قرآن کریم، وقف و ابتدا و صوت و لحن با حضور استادان برجسته برای ارتقای شرکت‌کنندگان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان تفاوت‌های این دوره از مسابقات با دوره‌های قبل، خاطرنشان کرد: حضور رشته‌های اذان، مداحی و دعاخوانی برای نخستین‌بار و صدور کارنامه بلافاصله پس از آزمون شرکت‌کنندگان از تفاوت‌های این دوره از مسابقات با دوره‌های قبل بود.

معرفت، تعداد کل شرکت‌کنندگان بخش آوایی در مرحله واحدی و استانی را ۱۳ هزار و ۱۶۹ تن و بیشترین تعداد شرکت‌کننده در رشته قرائت ترتیل ۷ هزار و ۸۶۹ تن برشمرد و افزود: برگزیدگان مرحله کشوری وارد مرحله ملی می‌شوند و با دانشجویان سایر دانشگاه‌ها رقابت می‌کنند، بنابراین این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت ۷ هزار و ۸۶۹ نفر در رشته ترتیل مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت ۷ هزار و ۸۶۹ نفر در رشته ترتیل مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد"، کلیک کنید.