دانشگاه آزاد بجنورد قهرمان مسابقات فوتسال اعضای هییت علمی منطقه 8 شد

دانشگاه آزاد بجنورد قهرمان مسابقات فوتسال اعضای هییت علمی منطقه 8 شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد عنوان قهرمانی رقابت های فوتسال اعضای هییت علمی و کارکنان منطقه 8 دانشگاه آزاد را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایندکس ایران، مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هییت علمی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی (استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی) با شرکت 6 تیم از واحد های دانشگاهی این استان ها به میزبانی سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه پایان یافت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه و سرپرست اجرایی مسابقات فوتسال در این زمینه اظهار کرد: تیم های مشهد، بجنورد، قوچان، بیرجند، تربت جام و قاینات تیم های شرکت کننده در این مسابقات بودند که در دو گروه رقابت های خود را از 22 اردیبهشت ماه آغاز کرده و امروز به پایان رساندند.

محمد حاتمی افزود: در نهایت تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهدمقدس و دانشگاه آزاد تربت جام عناوین نخست تا سوم را به دست آوردند و جام اخلاق و کرامت هم به تیم دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه آزاد بجنورد قهرمان مسابقات فوتسال اعضای هییت علمی منطقه 8 شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه آزاد بجنورد قهرمان مسابقات فوتسال اعضای هییت علمی منطقه 8 شد"، کلیک کنید.