حضور مسئولان عالی‌رتبه هلال‌احمر در همایش بریکس – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

حضور مسئولان عالی‌رتبه هلال‌احمر در همایش بریکس - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایندکس ایران، راضیه عالیشوندی گفت: پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در همایش مدنی کشورهای عضو گروه بریکس (برزیل، روسیه، چین، هند و آفریقای جنوبی) و به عنوان رئیس کارگروه سلامت بریکس، عازم مسکو شد.

وی افزود: در این همایش، از رئیس هلال‌احمر کشورمان جهت سخنرانی در خصوص موضوع «حق توسعه: برابری، تساوی و عدالت» در نشست عمومی و همچنین اداره کارگروه «جمعیت سالم به عنوان شرط اساسی برای توسعه کشورهای بریکس» دعوت شده است و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه و معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت نیز به ترتیب درباره مباحث «نیازها، اولویت‌ها و توسعه: شهرهای آینده بریکس» و «سلامت عمومی و رفاه فردی»، در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر در خصوص علت حضور هیأت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در این همایش، تصریح کرد: هلال‌احمر ایران بر اساس اعلام دبیرخانه بریکس از ظرفیت‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف برخوردار است که بریکس را به همکاری و دعوت از جمعیت ملی کشورمان مشتاق کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اهداف جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر فعالیت‌های بشردوستانه و همچنین اقدامات آن به منظور کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از سوانح و حوادث، ارائه خدمات بهداشتی و توانبخشی، انجام امور امدادی و ارائه خدمات درمانی در مراکز سلامت جمعیت در خارج از کشور از جمله دلایل حضور در همایش بریکس بوده است.

همایش مدنی کشورهای عضو گروه بریکس، ۱۳ و ۱۴ تیرماه در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می‌شود و موضوعات جلسات این همایش شامل چشم‌انداز ۲۰۵۰: ارزش‌ها و حقوق مردم، اصول اخلاقی فناوری‌های نوین، امنیت دیجیتالی و اطلاعات، اکولوژی، انتقال انرژی و عدالت اجتماعی، سیاست‌های اقتصادی و مالی مؤثر و برتر، ارتباطات فرهنگی کشورهای بریکس، تحولات سیستم آموزشی در کشورهای بریکس: مفهوم‌پردازی چالش‌ها و راهکارها و دیگر مباحث مرتبط خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور مسئولان عالی‌رتبه هلال‌احمر در همایش بریکس – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور مسئولان عالی‌رتبه هلال‌احمر در همایش بریکس – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.