حضور در انتخابات پشتوانه ایران قوی است/ هر دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه به عنوان یک تریبون عمل کند

حضور در انتخابات پشتوانه ایران قوی است هر دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه به عنوان یک تریبون عمل کند

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: حضور در انتخابات پشتوانه ایران قوی و از بعد دیپلماسی نیز برای کشور مفید است. هر دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه در این کارزار به عنوان یک تریبون عمل کند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ایندکس ایران، علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در جمع کارکنان ستاد وزارت علوم اظهار کرد: حضور در انتخابات یک حق و وظیفه است و ما در قبال خون شهدا مسیولیت داریم با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دهیم.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی است که بر ستون جمهوریت و اسلامیت متکی است و از اولین روز های استقرار جمهوری اسلامی، بنیانگذار کبیر انقلاب، همه امور مهم را به مردم واگذار کرد و حتی قانون اساسی به سرعت به رای مردم گذاشته شد.

خطیبی گفت: مردم علی رغم گله مندی از مسایل اقتصادی، که به حق هم هست؛ قطعاً در انتخابات حضور پر رنگ خواهند داشت و بار دیگر حماسه و شگفتی خواهند آفرید.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار کرد: صد ها رسانه دشمن برای تحریم انتخابات در حال فعالیت هستند که نشان از اهمیت موضوع انتخابات دارد وگرنه دشمن هیچگاه صلاح ملت ایران را نمی خواهد.

وی گفت: پس از حادثه تروریستی کرمان دشمن انتظار داشت ملت در صحنه نباشند ولی دیدیم هم شب حادثه و هم راهپیمایی 22 بهمن ملت همیشه در صحنه، حضور چشمگیر و بیشتری داشتند و دشمن را ناامید کردند و در انتخابات هم اینگونه عمل خواهند کرد.

این استاد دانشگاه گفت: از جامعه دانشگاهی که همیشه در امور اجتماعی و سیاسی کشور پیشرو و مورد اعتماد مردم است. انتظار می رود ضمن حضور حداکثری در صحنه انتخابات، مردم را نیز به حضور گسترده تشویق کنید و هر دانشجو، کارمند و عضو هییت علمی مثل یک تریبون عمل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور در انتخابات پشتوانه ایران قوی است/ هر دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه به عنوان یک تریبون عمل کند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور در انتخابات پشتوانه ایران قوی است/ هر دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه به عنوان یک تریبون عمل کند"، کلیک کنید.