جذب ۱۳۸میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی و خدماتی در فیروزکوه – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

جذب ۱۳۸میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی و خدماتی در فیروزکوه - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایندکس ایران، محمد حیدری منش پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری این شهرستان با دریافت اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان به عنوان بالاترین اعتبار در سطح استان تهران برای پروژه‌های خدماتی و عمرانی معرفی شده است.

فرماندار فیروزکوه گفت: آسفالت معابر سطح شهر و شهرک آل یاسین، تقویت و اجرای فاز دوم پروژه پایش تصویری شهرفیروزکوه، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت محورارتباطی شهرک شهید فامیلی به شهرک کوهسار، توسط شهرداری فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن اجرای طرح هادی روستای شادمهن، طارم و دمی آقا را اجرا کرده و در هفته دولت اداره آب و فاضلاب یک پروژه را با هدف ایجاد آب پایدار (احداث خط انتقال مهاباد) افتتاح می‌کند.

فرماندار فیروزکوه افزود: پروژه اصلاح و بهینه سازی خط ۲۰ کیلو ولت روستاهای مهاباد، خمده، محمودآباد توسط اداره برق با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان اجرا شده است.

حیدری منش گفت: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روکش آسفالت محورهای سیل زده سیمین دشت، روکش آسفالت و بهسازی محورهای روستایی (مهن، گچه، کتالان)، بهره برداری از روشنایی محور امین آباد، ایمن سازی نقاط پر تصادف شهرستان با اولویت امین آباد تا هرانده، روکش آسفالت بزرگراه دماوند_فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ هزار میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه و اجرای شعار سال، رشد تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: افتتاح شرکت آرمه بتن فیروزکوه در دستور کار قرار دارد و در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز مرمت و کنترل سیل آبخیزهای شهرستان و همچنین حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش انجام شده است.

فرماندار فیروزکوه گفت: شفاف سازی، تمرکزمبارزه با فساد، تمرکز بردولت الکترونیک، پیش بینی وپی گیری فساد اداری، پیگیری اموال تملیکی، شفاف سازی حقوق مدیران دولتی، جلوگیری از پنهان کاری و رانت خواری در دولت سیزدهم شکل گرفت و در دولت چهاردهم ادامه خواهد داشت با توجه به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی برای خدمت رسانی به مردم علاوه بر ریل گذاری و سازماندهی اتفاق افتاده است.

حیدری منش با اشاره به افزایش تولید آهک به میان صد تن، بیان کرد: تولید آهک ازصد وپنجاه تن به ۲۵۰ تن رسیده و ایمن سازی صنایع آلاینده با حمایت دادستان بخشی ازاقدامات دولت دراین شهرستان است.

وی ادامه داد: دربخش دستگاه‌های خدمات رسان با همکاری بهزیستی و هلال احمر از اقشار معسر حمایت شده و تلاش برای جذب خیرین و ارائه خدمات رایگان درمانی برای نیازمندان نیز انجام شده است و اولین پد بالگرد فردا ششم شهریور به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جذب ۱۳۸میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی و خدماتی در فیروزکوه – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جذب ۱۳۸میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی و خدماتی در فیروزکوه – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.