تفکر و مکتب «شهید جمهور» در جامعه بسط داده شود – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

تفکر و مکتب «شهید جمهور» در جامعه بسط داده شود - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

امیرحسین طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایندکس ایران با ابراز تاسف از درگذشت شهادت گونه آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش در سانحه هوایی دیزمار تبریز اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی در طول عمر با برکتش خدمات ارزشمندی به انقلاب و مردم ارایه کردند و سرانجام در راه خدمت به مردم شهید شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم بازپردازی هنری و فرهنگی شخصیت آیت الله شهید رییسی، از برگزاری محفل شعر و خوشنویسی با محوریت «شهید جمهور» در رشت خبر داد و اضافه کرد: در این رویداد فرهنگی و هنری 20 شاعر و 4 خوشنویس گیلانی مشارکت داشتند.

طاهری با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله رییسی رییسی شهید جمهور بیان کرد: آیت الله شهید رییسی با بکارگیری دو بال میدان و دیپلماسی قدم های موثری برای توسعه و پیشرفت کشور برداشتند که این مسیر باید استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم شهد خدمات آیت الله رییسی را در سال های آتی خواهند چشید، افزود: مردم انتخابات پیش رو فردی را برگزینند که در امتداد دولت سیزدهم و منویات آیت الله شهید رییسی حرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تفکر و مکتب شهید رییسی باید در جامعه بسط داده شود، گفت: نقش جامعه فرهنگی در ترویج اندیشه های جهادی و انقلابی آیت الله رییسی ملموس است.

طاهری با تاکید بر لزوم تبیین عملکرد جهادی آیت الله رییسی در سه ساله مدیریتش در قوه مجریه بیان کرد: نگاه جهادی و انقلابی توام با توجه به منویات رهبری و ولایت مداری از ویژگی های اثربخش آیت الله رییسی در خدمت سرانی به مردم و پیشبرد امور بوده است.

وی با بیان اینکه آیت الله شهید رییسی سیاسی نبود، افزود: آیت الله رییسی در تصمیم گیری های خرد و کلان نگاه انقلابی داشت و اصلاً سیاسی و جناحی عمل نمی کرد و تمام هم و غمش پیاده سازی آرمان های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تفکر و مکتب «شهید جمهور» در جامعه بسط داده شود – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تفکر و مکتب «شهید جمهور» در جامعه بسط داده شود – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.