به روز رسانی| قلعه نویی: تنها نقطه تاریک بازی مصدومیت آزمون بود

به روز رسانی| قلعه نویی: تنها نقطه تاریک بازی مصدومیت آزمون بود

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نکته تاریک بازی امروز مصدومیت آزمون بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ایندکس ایران، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی با ترکمنستان اظهار کرد ابتدا از حضور تماشاگران و بانوان عزیز در تعطیلات نوروز تشکر می کنم چون با حضور آنها انگیزه بیشتری به ملی پوشان  داده شد. یک انتقاد از جایگپاه بانوان در ورزشگاه دارم به خصوص به خاطر سرمای هوا جایگاه آنها جایگاه مناسبی در ورزشگاه نبود و از مسیولان خواهش می کنم بهترین جایگاه ورزشگاه را برای بانوان در نظر بگیرند.

وی افزود: ترکمنستان تیم خوب و دونده ای بود و اکثر بازیکنان آنها در یک تیم این کشور حضور دارند و هماهنگ هستند اما بازیکنان ما بعد از جام ملت های آسیا  با وجود نداشتن شرایط خوب روحی و روانی هم خوب بازی کردند و هم بازی را بردند. ما در بازی امروز خیلی زود به گل رسیدیم ولی بعد از آن افتی داشتیم. نقطه تاریک این بازی هم مصدومیت آزمون بود.

سرمربی تیم ملی در خصوص حضور پر رنگ تماشاگران در بازی امروز تیم ملی گفت:حضور پر رنگ تماشاگران به خاطر بازی های خوب مان در جام ملت های آسیا بود. خیلی ها در این مدت به دنبال کمرنگ کردن زحمات بازیکنان تیم ملی  بودند ولی مردم نشان دادند از فوتبال آنها راضی هستند. ما بهتر از این موقعیت ها را در بازی با قطر داشتیم.

قلعه نویی در خصوص تغییر نسل در تیم ملی گفت: قبلا هم گفتم باید با شیب ملایم تغیراتی ایجاد کنیم که توام با نتیجه باشد اگر نتیجه نگیریم اولین کسانی که از این تغییرات ضرر می کنند، جوانان هستند.  ما ابتدا باید نتیجه بگیریم تا طول عمر بازیکن جوان در تیم ملی بیشتر شود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: من باز هم از مردم عذرخواهی می کنم چون بعد از بازی با ژاپن می توانستیم آنها را خوشحال کنیم ولی اتفاقات فوتبال و بدشانسی های زیاد باعث شد که مقابل قطر برنده نشویم. ما امروز تیم ملی ترکمنستان را با 5 گل بردیم اما همین تعداد مقابل قطر در جام ملت های آسیا موقعیت داشتیم ولی توپ های مان گل نشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به روز رسانی| قلعه نویی: تنها نقطه تاریک بازی مصدومیت آزمون بود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به روز رسانی| قلعه نویی: تنها نقطه تاریک بازی مصدومیت آزمون بود"، کلیک کنید.