بازدید بیش از 3میلیون زایر از یادمان های شهدا در استان کرمانشاه – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

بازدید بیش از 3میلیون زایر از یادمان های شهدا در استان کرمانشاه - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

سرهنگ یونس عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایندکس ایران اظهار کرد: اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب هر ساله با افتتاحیه اردوهای راهیان نور که همزمان با سالروز عملیات بازی دراز است آغاز می شود.

وی افزود: بر همین اساس سال گذشته 44 هزار و 454 نفر در سالروز عملیات بازی دراز در این مراسم شرکت و به ارتفاعات سرپل ذهاب صعود کردند که نسبت به سال های گذشته با استقبال مردم مواجه شد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: طی سال گذشته و پس از افتتاحیه اردوهای راهیان نور بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب صورت گرفت که طی آن 86 هزار و 709 نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به آمارهای سال گذشته 141 هزار و 955 نفر روز اعزام به مناطق عملیاتی را در قالب اردوهای راهیان نور انجام شد و طی این مدت 288 هزار و 399 نفر در مراکز اقامتی استان کرمانشاه اسکان یافتند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه هشت زیارتگاه دفاع مقدس دارد که شامل یادمان مرصاد، شهدای پاوه، شهید بهشتی، مطلع الفجر، شیرودی، ابوذر و… است که در مجموع 3 میلیون و 334 هزار و 820 نفر از این یادمان ها به صورت کاروانی و شخصی بازدید کردند.

وی افزود: یادمان شهدای مرصاد در صدر پر بازدیدترین یادمان های دفاع مقدس استان کرمانشاه قرار دارد.

وی اضافه کرد: امسال نیز در سالروز عملیات بازی دراز پیش بینی می شود که 45 هزار نفر در این مراسم طی روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه شرکت کنند که یادواره شهید شیرودی و شهدای بازی دراز عصر روز 13 اردیبهشت ماه و صعود به ارتفاعات بازی دراز صبح روز 14 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید بیش از 3میلیون زایر از یادمان های شهدا در استان کرمانشاه – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید بیش از 3میلیون زایر از یادمان های شهدا در استان کرمانشاه – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.