اندیکاتور تشخیص حمایت و مقاومت در تریدینگ ویو

برای ، اندیکاتور یا ربات های معامله گر نظیر سکه بیت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید ، ما همواره پاسخگو شما خواهیم بود.شماره تماس پشتیبانی سایت هوش فعال : 

قبل از هر چیز اگر به صورت ساده و روان بخواهیم از سطوح حمایتی و مقاومتی صحبت کنیم محدوده هایی هستند که در گذشته، بیشترین برخورد قیمتی را داشته اند و به همان مقدار بیشترین واکنش قیمتی را در آن ناحیه ایجاد کرده اند.

زمانی که در یک روند صعودی به یک سطحی می رسیم که قیمت شروع به واکنش می کند یک سطح مقاومتی را بوجود می آورد که برای فروشندگان از جذابیت خاصی برخوردار بوده و با رسیدن قیمت به این سطح معامله‌گران اقدام به عرضه شدید می‌کنند و انتظار می‌رود در این نقاط قیمت نزول کند.

سطوحی که برای خریداران از جذابیت خاصی برخوردار است که در یک روند نزولی یا برگشتی با رسیدن قیمت به این سطح با افزایش تقاضا روبه‌رو هستیم که این افزایش تقاضا موجب افزایش قیمت‌ می‌شود.

اگر از نظر پرایس اکشنی نیز بخواهیم بررسی اجمالی داشته باشیم، 70 درصد برخورد قیمت با سطوح به شکست ختم می شود که حاکی از اهمیت این سطوح است.

در این محتوا سعی شده با استفاده از دو اندیکاتور پوشا که مکمل یکدیگر هستند سطوح حمایت و مقاومت دقیقی را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم که ضمن صرفه جویی در وقت، دقت تحلیل ها را نیز بالا برده باشیم.

این اندیکاتور از قابلیت شناسایی (PIVOT POINT) پیوت پوینت ها نیز برخوردار است. که با حروف L و H در چارت قابل مشاهده می باشد.

از قابلیت دیگر این اندیکاتور میشود از مشخصه شکست کانال ها هم نام برد که بعد از شکست هر کانال حمایتی یا مقاومتی با علامت مشخصه مثلث سبز و قرمز آن را نمایان می کند که می توان با ست کردن آلارم این شکست ها را به اطلاع کاربر رساند.

اندیکاتورهایی که نواحی اشباع خرید و اشباع فروش را نیز مشخص می کنند می توانند در جهت انجام معاملات با ریسک کمتر به معامله گرها کمک کنند.

جهت ساده ترین سیگنال گیری ابتدا باید پیوت پوینت ها ، مووینگ اوریج ها و مشخصه شکست سطوح را طبق تنظیماتی که در ادامه توضیح داده می شود از چارت غیرفعال می کنیم.

⍟ سیگنال خرید:

برخورد قیمت با سطوح حمایتی و اطمینان از میزان تقاضا انتظار صعود قیمت می رود.

⍟ سیگنال فروش:

و زمانی که قیمت با سطوح مقاومتی برخورد داشته و میزان عرضه شدید باشد باعث کاهش قیمت می شود.

در بخشINPUT  می توان میزان دوره ها و مشتقات آن را با توجه به تحلیل شخصی در تایم فریم های مختلف تغییر داد که به صورت پیش فرض تنظیم شده است.

در بخشINPUT  می توان میزان دوره ها و مشتقات آن را تغییر داد که توصیه میگردد بصورت پیش فرض بماند.

در این بخش نیز می توان High Point و Low Point را در چارت نشان داد که فعال کردن گزینه        Show Point Points این امر محقق می گردد.

در بخشSTYLE  می توان میزان دوره ها و مشتقات بصورت پیش فرض قرار دارند که می توان آن را تغییر داد.

توصیه می گردد گزینه RS-Level غیرفعال گردد.

نویسنده  : مهدی صادقی

در پایان از شما کاربران محترم خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص توضیحات فنی مربوط به محتوا بیان بفرمایید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اندیکاتور تشخیص حمایت و مقاومت در تریدینگ ویو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اندیکاتور تشخیص حمایت و مقاومت در تریدینگ ویو"، کلیک کنید.