اقامت ترکیه از طریق تحصیل فرزند

یکی از سوالات افرادی که تصمیم به مهاجرت به ترکیه گرفته اند نحوه اخذ اقامت این کشور برای افراد زیر هجده سال است. آیا قوانین اقامت برای افراد زیر 18 سال تغییر کرده است؟

در این مقاله از آویژه تصمیم داریم نحوه اخذ اقامت ترکیه برای افراد زیر هجده سال، وضعیت کلی و راه های مختلف اخذ اقامت ترکیه برای افراد زیر هجده سال، مدارک مورد نیاز و قوانین مهاجرتی را به شما نشان دهیم. افراد زیر هجده سال 18 سالگی. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه برای افراد زیر هجده سال در ترکیه محل زندگی پیدا کنیم؟

هر کشوری قوانین خاصی برای اخذ اقامت بزرگسالان و کودکان خارجی دارد. در ترکیه شرایط و قوانین خاصی برای اخذ اقامت این کشور وجود دارد که برای اخذ اقامت برای کودکان زیر هجده سال باید آن ها را بدانید و با آن آشنا شوید. به طور کلی دو راه برای اخذ اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال وجود دارد.

مراحل دریافت مسکن برای افراد زیر هجده سال در این کشور شامل موارد زیر است:

اقامت یک کودک با آموزش محلی

مهاجرت خانوادگی و اقامت برای خردسالان

یکی از رایج ترین راه های اخذ اقامت در ترکیه برای افراد زیر 18 سال، تحصیل در این کشور می باشد. به این ترتیب افراد این فرصت را دارند که به تنهایی و بدون خانواده در ترکیه زندگی کنند. به یاد داشته باشید که به این ترتیب افراد زیر 18 سال باید فرم رضایت نامه ترجمه شده را از والدین خود دریافت کرده و به دولت ترکیه ارسال کنند.

برای اینکه افراد زیر 18 سال بتوانند اقامت خود را دریافت کنند، اول از همه باید پدر و مادر فرد در یکی از مدارس ترکیه ثبت نام کنند. سپس فردی را در ترکیه به عنوان حامی فرزند خود معرفی کنید تا کودک در ترکیه بماند. در زیر به مزایای تحصیل در این کشور می پردازیم.

مزایای تحصیل در ترکیه

مدارس این کشور دارای رتبه جهانی هستند و با ورود به مدرسه ای در ترکیه فرزند شما در مسیر ادامه تحصیل قرار می گیرد. یکی از مزایای دیگر تحصیل در ترکیه این است که فرد پس از گذراندن دوره این امکان را دارد که به راحتی در کشورهای اروپایی و یا حتی در کانادا و آمریکا کار کند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه

برای دریافت ویزای تحصیلی ترکیه باید مدارک زیر را ارائه دهید:

ریز نمرات سال های تحصیلی قبلی برای افراد زیر هجده سال همراه با کارنامه آنها است.

انگیزه تحصیلی

نامه های حمایتی از معلمان قبلی دانش آموز

گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار

گواهی سلامت دانش آموز

چند عکس با کیفیت و رنگی

مدرک زبان

افتخارات دانشجویی و جوایز علمی

مهاجرت خانوادگی و اقامت فرزندان خردسال

مهاجرت خانوادگی دومین راه برای گرفتن خانه برای افراد زیر هجده سال است. در صورتی که والدین شخصی ملکی را در ترکیه خریداری کنند، فرزندان زیر هجده سال وی شامل اقامتگاه این صندوق می شوند. پس از اقامت در این کشور با خرید خانه در استانبول یا سایر شهرهای بزرگ ترکیه، می توانید برای شهروندی این کشور و دریافت پاسپورت ترکیه اقدام کنید.
اقامت ترکیه از طریق تحصیل فرزند
شرایط ویژه در زمان مهاجرت به ترکیه برای افراد زیر 18 سال

گاهی اوقات والدین زیر هجده سال شرایط خاصی دارند که زندگی آن فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.
برای تمدید اقامت دانشجویی ترکیه با موسسه مهاجرتی در تهران تماس بگیرید.

این شرایط  شرح زیر است:

جدایی والدین

هنگام جدایی خانواده از افراد زیر هجده سال، مادر یا پدری که سرپرستی فرزند خود را برعهده داشته است باید نامه رسمی حضانت از ایران به ترکیه ارائه کند.

مهاجرت والدین

اگر یکی از والدین تصمیم به رفتن به این کشور داشته باشد، فرزندان زیر 18 سال باید از والدینی که قصد رفتن به ترکیه را ندارند اجازه بگیرند.

مرگ پدر و مادر

اگر فردی زیر 18 سال والدین خود را از دست داده باشد، باید گواهی فوت یکی از والدین خود و مدارک اقامت قانونی را با کمک والدین خود به ترکیه بیاورد.

برای اخذ اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال باید مدارک زیر ارائه شود:

اولین و مهمترین مدرکی که باید ارسال کنید نامه پذیرش از مدرسه مورد نظر شما است

صدور مدرک زبان مبنی بر دانش زبان انگلیسی یا ترکی کودک

داشتن معدل مناسب برای تحصیل در ترکیه

قیم قانونی برای محافظت از افراد زیر هجده سال در ترکیه

ارائه گواهی تایید توانایی مالی کودک

فرم ورود را تکمیل و ارسال کنید

کپی و اصل گذرنامه شخص

شناسنامه و ترجمه رسمی آن

چند قطعه عکس کودک 4*3.

ارائه گواهی سلامت روحی و جسمی برای افراد زیر هجده سال

ارائه بیمه سلامت

کشف هیچ تخلف جنایی

در نهایت برای گرفتن شناسنامه در ترکیه باید 458 لیر و 110 لیر برای اقامت بپردازید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقامت ترکیه از طریق تحصیل فرزند" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, عمومی, گردشگری و اقامتی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقامت ترکیه از طریق تحصیل فرزند"، کلیک کنید.