اعلام تمهیدات و محدودیت های ترافیکی روز قدس در سنندج – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

اعلام تمهیدات و محدودیت های ترافیکی روز قدس در سنندج - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایندکس ایران، سرهنگ رضا همتی زاده عصر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه های جمعی اعلام کرد: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات استان راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در روز جمعه در شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز جهانی قدس برابر اعلام مسیرهای راهپیمایی از میدان آزادی و خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب اجرا می گردد و در کلیه مسیرهای منتهی به خیابان فردوسی و میدان انقلاب محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان تمهیدات اعمال شده، گفت: از ساعت 12 شب، روز قبل، در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای میدان انقلاب، میدان آزادی، خیابان های امام (ره)، انقلاب و آیت الله طالقانی، خودروهای پارک شده توسط جرثقیل به خیابان های حاشیه ای و مجاور انتقال و از حرکت خودروها در مسیرهای سه راهی خیابان مولوی به سمت میدان آزادی، تقاطع انقلاب، سه راه حبیبی به سمت میدان انقلاب از ساعت 6 صبح روز جمعه، تا اتمام راهپیمایی جلوگیری خواهد شد.

همتی زاده از شهروندان و راهپیمایی کنندگان درخواست کرد؛ بصورت هماهنگ شده و از مسیرهای راهپیمایی خود را به میدان انقلاب برسانند و از رها کردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین جداً خودداری فرمایند.

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان روزه دار، همکاری همشهریان قانونمند و رانندگان را برای اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خواستار شد و تاکید کرد: همکاری شهروندان عزیز موجب برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام تمهیدات و محدودیت های ترافیکی روز قدس در سنندج – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام تمهیدات و محدودیت های ترافیکی روز قدس در سنندج – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.