آزادیخواه نماینده مردم ملایر شد/ مشخص شدن منتخب بعدی در دور دوم – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

آزادیخواه نماینده مردم ملایر شد/ مشخص شدن منتخب بعدی در دور دوم - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایندکس ایران و طبق اعلام رسمی ستاد انتخابات وزارت کشور، آزادیخواه از مجموع 88 هزار و 255 رای ماخوذه صحیح، احد آزادی خواه موفق به کسب 22 هزار و 897 رای شد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه سابقه 2 دوره نمایندگی در دوره دهم و یازدهم را در مجلس شورای اسلامی دارد.

در این حوزه انتخابیه همچنین حسین احمدی و “احمد آریایی نژاد” هرکدام به ترتیب با 16 هزار و 612 و 16 هزار و 687 به مرحله دوم راه یافتند.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله نخست 185 نفر پیش ثبت نام کردند که 101 نفر ثبت نام آنها قطعی شد و از این تعداد 70 نفر تایید صلاحیت شدند.

پس از اعلام انصراف ها در مهلت قانونی و تغییر حوزه انتخابیه، 55 نفر در میدان رقابتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد 50 نفر مرد و پنج نفر زن است.

در این دوره از انتخابات 199 شعبه به 220 شعبه اخذ رای افزایش یافت که از این تعداد 108 شعبه شهری و 112 شعبه روستایی و 147 شعبه ثابت و 73 شعبه سیار بود و بیش از پنج هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات در این شهرستان بودند.

ملایر در این دوره از انتخابات به عنوان چهار شهر پایلوت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک انتخاب شد که انتخابات در کل این شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

شهرستان ملایر صاحب 2 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزادیخواه نماینده مردم ملایر شد/ مشخص شدن منتخب بعدی در دور دوم – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزادیخواه نماینده مردم ملایر شد/ مشخص شدن منتخب بعدی در دور دوم – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.