یکشنبه های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)» – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

یکشنبه های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)» - خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایندکس ایران، یکشنبه های الگو نمایی محفلی برای روایت الگوهای موفق حلقه های میانی و گروه های فعال مردمی در موضوعات و عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به شمار می رود. از مشخصه های اصلی حلقه های میانی آن است که اضافه بر کنشگری خود، در پی انتقال دانش و تجربه به دیگر ظرفیت های مردمی و به میدان آوری آنان به میدان کنشگری یا به عبارتی تکثیر این الگوها در طریق حل مساله است.

یکشنبه های الگونمایی فرصتی است تا دیگر فعالان فرهنگی اجتماعی این امکان را پیدا کنند تا الگوی (نوع و نحوه) فعالیت های فرهنگی اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این اشتراک اطلاعات میان فعالین فرهنگی موجب گردآوری مجموعه ای از ایده ها، طرح های موفق میدانی و تهیه بانک اطلاعاتی از اقدامات میدانی موثر فعالین فرهنگی است تا ضمن اطلاع از اقدامات یکدیگر و از دانش و تجارب یکدیگر بهره ببرند.

ایران جوان بمان (جمعیت)

یکشنبه های الگونمایی در شانزدهمین سری خود در راستای «معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی» به موضوع «ایران جوان بمان (جمعیت)» پرداخته است.

مایده مهدی پور در این قسمت به معرفی «شبکه فعال مردمی جمعیت ایندکس ایران» در یزد به عنوان یک الگوی موفق می پردازد.

علاقه مندان می توانند یکشنبه 9 اردیبهشت ماه سال 1403 از ساعت 20 این قسمت را به صورت آنلاین از طریق آدرس ذیل مشاهده کنند.

https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یکشنبه های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)» – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یکشنبه های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)» – خبرگزاری ایندکس ایران | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.